LC etikety (trapas v Tescu )

Michal Krestan krestan na hw.cz
Pondělí Leden 23 13:47:29 CET 2012

Ja jsem neco vymohl, kdyz me drzeli temer hodinu v jejich kancelari, ten
clovek nemel daleko k tomu, aby me fyzicky napadl a jeste v druhe pulce se
toho ucastnila mestska policie (resila pripad nekoho, kdo tam opravdu neco
ukradl), tak jsem zacal zadat odskodne i za ztraceny cas. Po asi 2 mecisich
za mnou dokonce az domu prijel s omluvou nejaky zastupce security
spolecnosti a privezl mi osobni omluvu i odskodne:-)

            Michal

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Kotlaba" <kotlaba.hw na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, January 21, 2012 7:48 PM
Subject: Re: LC etikety (trapas v Tescu )

Tohle mne nemuze pripravit o dobrou naladu, jsem na to zvykly.
Moja manzelka ma nejakou kartu, ktera aktivuje alarm.
Ale jen nekdy a nekde.
Zatim se to  vzdy vyresilo, ze vytahla z kabelky srajtofli
a predvedla, ze to je pricina poplachu, nekde ji pokladni
deaktivovala a nejakou dobu to dalo pokoj.

Zajimalo by mne, jestli bychom mohli vymahat na tech qelbech
nejake odskodneni za moralni ujmu - kdyz nas zadrzi sekuritak,
tak vsichni na nas cumeji jak husa do flasky, kdyz se nam (nekdy)
nekdo omlouva tak to uz nikdo nevidi.