Re: Stanley Meyer a jeho vodíkový reaktor ?

APA navrhpcb na gmail.com
Pondělí Leden 23 03:05:46 CET 2012

Podle vás jsou lepší jsou jiné generátory na peníze:-) Ve stylu
zásady, kdyby to fungovalo, už by to někdo objevil?

Pokud geneticky modifikujete osivo, vlastníte ho a nikdo ho nesmí
vysét a když zavane pyl z sousedního pozemku, tak máte problém, jistá
společnost si vás prý podá.