Kompresorek

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Leden 22 21:54:22 CET 2012

Prestoze na HK chodim ocumovat celkem pravidelne, tohle mi uniklo. Jen
koukam, ze to s dopravou, DPH a vypalnym poste vyjde na nejakych cca 920Kc,
sakrys, kde ho maj v CR za 990Kc? Par korun navic bez mesicniho az
pulrocniho cekani, az to celni posta vyhrabe ze skladu, to by mi za to asi
stalo...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Snail Instruments" <snail na snailinstruments.com>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, January 22, 2012 6:17 PM
Subject: Kompresorek

Shanim takovyto (nebo podobny) kompresorek:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__14005__Portable_Mini_Compressor_with_Air_Hose.html

Bohuzel je to tezke, z HK stoji i nejlevnejsi postovne vic, nezli
samotny kompresor. Melo by to byt napajene 12V (+-), v tomto je jeste
sitovy zdroj. Tady v CR jsem ho nasel za 990Kc (s DPH).

J. Hanzal