Stanley Meyer a jeho vodíkový reaktor ?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Leden 22 17:04:47 CET 2012

Zdravim,
  tady je jiny pripad perpetua mobile, ktere navic umi pohanet brusku
a vrtacku:
 http://www.youtube.com/watch?v=Fv53K9MnDuM&feature=endscreen&NR=1
  Nejhorsi je, ze napad se "zacyklenym" dynamem a motorem jsem mel uz asi
jako sestilety a taky jsem to hned chtel zrealizovat, ale bohuzel jsem asi
nemel tak kvalitni dily jako ten pan tam, protoze mi to nefungovalo :-(.
Vsimnete si, jak je ten system stabilni co se tyce otacek, at se pripoji
jakakoliv zatez, ani se nehnou... To je zajimave, v mych predstavach bylo
nutno mit soustavu dobre "vyvazenou", protoze pokud by se odebiralo moc
energie, tak by to "chciplo", zatimco pri malem odberu by se soustroji
tocilo stale rychleji az do exploze :-). To asi dela ta rafinovana krabice
na tom generatoru :-).
  Zdravi Pavel