OT: prehravac filmu pro Androida

Tomáš Vymětal vymetalt na gmail.com
Neděle Leden 22 15:05:59 CET 2012

Používám BS player a zvládá všechno (tedy zatím jsem nenašel něco, co by
nepřehrál). Jedinej problém, co s ním mám je, že si nezaregistroval při
instalaci všechny přípony souborů (btw dá se to udělat dodatečně nějak
ručně?), které umí přehrát, takže přes vestavěný filebrowser se stále
soubory jeví jako neznámé a je potřeba nejdříve otevřít přehrávač a
otevřít je přes jeho browser.

Tedy pokud existuje schopnější varianta, přidávám se k původnímu dotazu :)