LC etikety (trapas v Tescu )

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Neděle Leden 22 13:42:52 CET 2012

On 22. 1. 2012 11:54, bosorka.p na seznam.cz wrote:
> Neni tomu tak, pod pasem je skutecne cívka, ktery ma za ukol mechanicky
> znicit jednorazové tagy nalepene, ci prisite na zbozi.EMG pole propali
> pasek nebo civku na/v tagu.prochazejici po pasu.

Ano. Na jesen som si kupil bundu, pokladnicka takto znicila tag, no pri
vychadzani z predajne som pipal. Ochranka, kontrola blocku, telefonat na
danu pokladnu, ci som tam naozaj kupoval a ci odpalila tag. Vsetko OK,
no aj tak som pipal. Ochrankarka ma zobrala k najblizsej pokladni,
presla bundou po tom pase, musela trochu pohladat, nakoniec "to" piplo.
Pointa - v bunde boli zasite tagy dva :-) Potom som uz z predajne vysiel
bez poplachu. Technicky zaujimave je, ze to zariadenie pod pasom aj
pozna, kedy sa tag odpali a pipne, aby si pokladnicka bola ista.

No a aby tomu nebol koniec, ta bunda mi stale pipa v cca 20% obchodoch,
kde maju zrejme citlivejsie nastavene senzory... Ci je zasity este dalsi
tag, alebo niektory z tych dvoch odpalenych svojou konstrukciou
dostatocne ovplyvnuje el-mag pole, neviem.

miro