MPLAB+HI-TECH18+ICD2/3

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Neděle Leden 22 08:45:17 CET 2012

Na jaky typ procesoru?

Nastavení projektu - Kompilovat pro ICD.
(V praci se mohu podivat presne).
Je duleziti mit posledni verzi Mplabu a spravny plugim pro Hi Tech. Jemnuje se Universali toolsuite nebo nejak tak.

Michal Gregor
  ----- Original Message -----
  From: Miroslav Draxal
  To: 'HW-news'
  Sent: Sunday, January 22, 2012 1:55 AM
  Subject: MPLAB+HI-TECH18+ICD2/3

  Dobrý den,

  Moudří páni učení. Nemáte tušení, kde či jak se nastavuje v C Hi-tech18, aby se pokládal program pod ovladač ICD3/2?

  Mam 2 pc. Na jednom to chodí dobře, na druhém mi hi-tech18 přeloží vždy program do paměťového prostoru určeného pro debug modul v pic. Přeinstalace mplab + reinstalace Hi-Tech18 nepomáhá. Hledal jsem v manuálu jam mplabu tak hi-tech18, ale nic použitelného jsem nenašel. Googlu se asi neumím zeptat. Nemáte nějaký nápad?

  Míra

  __________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 6815 (20120121) __________

  http://www.eset.cz