Stanley Meyer a jeho vodíkový reaktor ?

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Neděle Leden 22 02:01:26 CET 2012

Porad uvazuji proc do sveho auta musim lit tu neekologickou naftu ;-)
Nedavno jsem cetl o jedne pani, ktera nejedla a nepila nekolik let.
Pri uzavreni do mistnosti a pri dohledu lekaru po 3 dnech byla silne
dehydratovana.
Zaver proc to nevyslo  byl prosty: Nemela vhodne podminky.
Zkratka ono zalezi jak se do toho prasti ;-)

Jinak autorum nalezi pochvala za detailni vypracovani datasheetu a
videi, jen by chtelo jeste nafilmovat/popsat  tu privodni zastrcku.
LK