Spici kopirka neni dostupna v LAN ?

Jiri Sladek sladek na iol.cz
Sobota Leden 21 16:59:47 CET 2012

Zdravim konferenci, mam dotaz ohledne usinani sitove kopirky.

V nasem podniku mame novou sitovou kopirku/tiskarnu Canon C5030i.
Tato kopirka ma nastavitelne atomaticke 'usinani'  v rozsahu 5 minut az
4 hodiny.

Problem je v tom, ze po usnuti nereaguje na pingy a nelze na ni poslat
tisk z pocitace.
Povazuji to za nenormalni chovani, protoze vsechny nase starsi sitove
kopirky reaguji na pingy kdykoliv, i po 'usnuti'.
V nastaveni jsme nenasli jsme zadnou volbu, ktera by na to mela vliv.
Zkusil jsem pripojit kopirku TP kabelem primu k memu notebooku, abych
vyloucil zavadu v LAN. Vysledek byl stejny.

Pokud nekdo mate sitovou kopirku/tiskarnu, jake mate v tomto smeru
zkusenosti?
Potrebuji mit informace z vice stran, kdyby mne dodavatel presvedcoval,
ze to neni chyba, ale vlastnost.

Diky. Jiri Sladek