LC etikety (trapas v Tescu )

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Sobota Leden 21 16:45:18 CET 2012

Piskal jsem 2x
Poprve to byl pizeo zapalovac - takovy vetsi na sporak
A podruhe brasna z hormadou  mericich kabelu.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Kuba Jan" <honza.kuba na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, January 21, 2012 2:24 PM
Subject: LC etikety (trapas v Tescu )

Dneska jem byl s rodinou nakupovat v Tescu.
Když jsme vycházeli ven, začal řvát rám u výstupních dveří, takže nás
hned odchytla ochranka.
Je to nepříjemný zážitek umocněný velmi neslušným jednáním ochranky...
No, pískal jsem já
  Konkrétně stočený telefonní kabel v kapse.  V délce asi 3 m, prostě mi
zůstal v bundě, když jsem něco někde dělal.
Celé se to chovalo jako LC obvod, na který teagoval bezpečností rám.
Zvláštní je, že jsem nepískal při vstupu do obchodu, ale jen když jsme
vycházeli ... ?
Co mě zajímá , na jakém kmitočtu "GDO" u rámu funguje. Ví o tom někdo něco?
Existuje víc systémů, kmitočtů ? Je to vždy na principu LC obvodu a GDO ?