Dlouhe rozsveceni zarivek

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Leden 20 19:01:52 CET 2012

 20.1.2012, 18:56:57

Prave tohle jsem drive mel doma vsude. S bolsevickejma zarivkama to
fungovalo dobre, ale po prechodu na soudobe typy, jsem to nedokazal
ani po hodinach laborovani primet ke slusne funkci. Jedinou vyjimkou
je jedno svitidlo kde to funguje, pravdepodobne diky tomu ze tesne u
trubice je plechove uzemene teleso svitidla coz napomaha zapaleni.
V ostatnich pripadech jsem se pokorne vratil ke klasickym zapalovacum.
Pokud jsou nove a kvalitni, funguji zpusobem pro mne prijatelnym.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz