Dlouhe rozsveceni zarivek

Pátek Leden 20 16:33:32 CET 2012

To MCU je IMHO docela na miste, nazhavi, zapali, meri napeti a kdyz to
nezapalilo tak inteligentnim algoritmem zvoli dalsi postup, je tu i
prostor k adaptaci na danou zarivku (zjisti, jak dlouho zhavit),
rozpinat muze v maximu proudu tlumivkou atp... V podstate malinky MCU s
AD, tranzistor, srazeci C a par rezistoru a smeti... Asi by se to veslo
do bezneho starteru, tak 5x ;-)