Dlouhe rozsveceni zarivek

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pátek Leden 20 16:08:57 CET 2012

Bohuzel nemuzu - mam vsechny v provozu nad akvarkama.

Ten QTP8 tu mam jeden zalozni kdyby nejaky kleknul u zelv takze ten jsem
jen hodil na skener. Nechce se mi ho ani kuchat kvuli fotce zespoda -
znamena to z te plechove vanicky odmackat plechove packy co zajistuji DPS.

Zatim zadny neodesel tak nemohu slouzit jinym fotem.

Ten svab je zrejme zakazkovej nebo je jen s jinym pretiskem:

OSRAM 2232046
991L1 V6
MYS 99 951

to je ten co je v tom jednoduchem QTP8 1x18

S pozdravem
Radek Vicek