Dlouhe rozsveceni zarivek

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pátek Leden 20 15:46:31 CET 2012

Prestante hystercit...jen to zabrani tomu, aby provoz zarivky nevyjel z
predepsanych mezi a aby u vicenasobnych predradniku nedoslo k poskozeni
zdravych zarivek.

Jinak pouzivam predradniky vyhradne:

osram quicktronic professional QTP8 2x18W i 1x18W
osram quicktronic professional QTP5 2x14-35W i 1x14-35W

prvni jsmenovany je zde naskenovanej ze strany soucastek (je tam i sinecan):
http://www.cncnet.info/galery/predradniky/

sinecany jsem zrusim protoze proti osramu topily

S pozdravem
Radek Vicek