Dlouhe rozsveceni zarivek

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Leden 20 14:51:35 CET 2012

 20.1.2012, 14:47:07

A pouzivate tyto zarivky v beznem svitidle nebo ve specialnim pro tyto
zarivky ?
Nikdy jsem tohle in natura nevidel, ale podle literatury jsou na to
specialni konstrukce svitidla, sice bez zapalovace, zato s trvalim
zhavenim pomoci transformatoru. A trubice by mely mit podelne
specialni kovovy pasek, ktery se ma uzemnit.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz