Nabijanie 9V blokov NiMh akumulatorov

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Leden 20 12:21:44 CET 2012

Ano, to jsem znal dávno před Belzou. Nevýhody jsou tyto:

1) články nemají ochranný obvod, čili je klidně vybijete pod rozumnou
úroveň (třeba tím, že zapomenete měřák vypnout). Můžete ho samozřejmě
přidat...

2) jak jinými slovy uvádíte, potřebujete nabíječ s balančním nabíjením.

Prostě já jsem vyhodnotil jeden článek LiIon/LiPol do mobilu s měničem
jako lepší. Jde ale jen o můj názor...

---
Jirka