Dlouhe rozsveceni zarivek

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Leden 20 09:53:45 CET 2012

Kdyz jsme pred cca 5 lety delali novou kuchyn, rozhodl jsem se nahoru pod strop na skrinky umistit okolo cele linky zarivky, protoze mam rad mekke svetlo odrazene od stropu. Protoze telesa nejsou videt, shanel jsem neco opravdu ultralevneho, bez pozadavku na vzhled. V nejakem Bau... jsem sehnal jakasi polska svitidla na jednu klasickou dlouhou zarivku za 230 Kc, a to vcetne osazene trubice.

Jake bylo moje prekvapeni, kdyz jsem doma zjistil, ze to ma elektronicky predradnik a ze zarivky startuji naprosto okamzite (tam proste nelze postrehnout zadne zpozdeni po sepnuti vypinace, cili to je v radu urcite do 100ms). Zarivky maji prijemne vyvazenou bilou a ackoliv se s nimi sviti tak kolem 3 hodin denne a co se tyka vypinani a zapinani, vubec je nesetrime, sviti bez jedineho problemu dnes uz vice nez 5 let. Presny typ vam nereknu, protoze bych musel slozite lezt na skrinky.

Tak nevim, jek to je s levnymi predradniky...

Jakub Serych