Dlouhe rozsveceni zarivek

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Pátek Leden 20 07:49:45 CET 2012

Tiez som to kedysi mal, ale je to spatna cesta.
Vtedy trubicou prechadza jednosmerny prud. To ma za nasledok vyrazne
znizenie zivotnosti.
Ale kym trubica prestane fungovat, tak to funguje pekne. Tlmivka zostane
zapojena, urcuje velkost prudu.

                            Milan  Mlynarčík

-----Original Message-----
From:  Glajc Pavel

Tak v tomhle jsme přesně stejná krevní skupina. Miluju jednoduchost.
Ale taky k věci.
Jsou porovnávané trubky stejné? Myslím průměr a délku. I já si myslím, jak
již napsal kolega gatilo v jiné odpovědi, že ty dlouhé a tenké trubky blbějc
zapalujou.
Kdysi jsem si z nějaké knížky obkreslil zapojení, které pracovalo jako
ztrojovač sítě (teda pokud jste ochoten zkousnout trio diod a kondíků).
Pramen bych sice měl mít poznamenaný, ale jsem teď ve stadiu stěhování a
archiv je dočasně v depozitu. Nepamatuju si sice jak byl řešen přechod
start - provoz, ale ten ztrojovač mi utkvěl v paměti. Třeba si někdo
vzpomene. Jo a taky u toho šly použít trubky s přepáleným vláknem. Zážeh byl
vn. A myslím to nemělo ani tlumivku, ale to už bez záruky, protože nevím,
jak by byl omezen proud. Zapojení bylo hodně staré, tuším že byly použity
KY705 jako novinka - to aby jsme se chytli časově.