Problem s laserovou HP

Jan Pešák JPesak na seznam.cz
Čtvrtek Leden 19 19:39:07 CET 2012

Dobrý den,

prohlédl jste pořádně, jestli něco není v dráze papíru? Nám se u těch
novějších hp tiskáren tato hláška semtam objeví a vždy tam je někde
zaseknutý kousek papíru. Když jsem se s tím poprvé setkal,  taky už jsem ji
skoro dával na opravu.

S pozdravem

Jan Pešák

  _____

size=2 width="100%" align=center tabindex=-1>

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Snehulak
Sent: Thursday, January 19, 2012 6:22 AM
To: HW-news
Subject: Problem s laserovou HP

Ahojte,

mam takovy zvlastni problem s tiskarnou HP 2055dn . Sef se snazil tisknout
obalky ci jakeho certa, samozrejme se mu v tom zasekly a jak tvrdi on jenom
je vytahl , no a od te doby tiskarna netiskne.Hlasi , ze se ma vlozit cerna
kazeta , ktera tam evidentne je . Kdyz jsem prisel do prace tak jsem ten
toner vytahl znova ho tam dal a tiskarna zacla normalne tisknout. Pote jsem
ten toner opet vytahl a nandal(abych ukazal sefovi jak jsem to spravil :)) )
a od te doby tiskarna opet nejede se stejnou hlaskou.

Zajimave je ze tiskarna ten toner ani neprotoci , jenom se roztoci vetrak
chvilku premysli a vypise hlasku . Neni mi jasne co by se tam mohlo stat ,
tonery jsem zkousel 3 ktere prokazatelne tiskly . Napada Vas neco ?

Jsou to vyborne tiskarny mame jich desitky kusu a nikde nic , tak se chci
zeptat jestli to neni neco znameho nez ji poslu do servisu.

Diky

snehulak