Nabijanie 9V blokov NiMh akumulatorov

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Čtvrtek Leden 19 15:36:17 CET 2012

dobry den.
v praci jsme presli s hromadou 9V baterek na "conrada" .
baterky conrad bez samovybijeni + nabijecka conrad primo na 4 x 9V s
lcd,
kde jsou vsechny udaje o nabijeni.
od te doby neni s baterkama do meraku problem.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Andrej Jancura
Sent: Thursday, January 19, 2012 8:51 AM
To: HW-news
Subject: Nabijanie 9V blokov NiMh akumulatorov

Dobry den,

chcel by som sa spytat, ci neviete niekto o nejakej literature k
nabijaniu 9V blokov akumulatorov s kapacitou cca. 200mAh az 300mAh.
Pripadne nemate s tym niekto nejake skusenosti? Jedna sa o klasicke 9v
obdlznikove akumulatory a ich pouzitie zvazujem kvoli ich velkosti.
Zial nenasiel som nic okolo ich nabijania, preto som sa rozhodol spytat
sa v konfere. Velmi pekne dakujem.

A.