UPS [Re: OT: DHL Express a doba doruceni]

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Čtvrtek Leden 19 07:56:07 CET 2012

Součástí každé adresy je i číslo bytu, je-li potřeba. Podobný případ jako v jiném vlákně. Uvedl jste-li i tohle, moc bych se s němá nepáral, pokud ne, bylo by to o fousek složitější, balíček zněl na Vaše jméno a pkud jste ho podpisem nepřebral, kupní smlouva nebyla naplněna.
S pozdravem,
Miloš Dašek