UPS [Re: OT: DHL Express a doba doruceni]

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Čtvrtek Leden 19 00:35:14 CET 2012

Zdravim,

ospravedlnujem sa, ze toto nie je odpoved na Vasu otazku,
ale mohlo by to zaujimat viacerych:

Vzhladom na nedavnu skusenost, uz mi pripada lepsie dorucenie neskor
nez nikdy, ako v mojom pripade s kurierom, ktory poslednu zasielku
dorucil neznamej osobe v tej istej budove, a situaciu ospravedlnili
tym, ze v ich podmienkach je uvedene, ze nedorucuju na meno, ale
na adresu.

Mal niekto moznost vidiet tie podmienky pri volbe sposobu dorucenia
u dodavatela? Maju odosielatelia povinnost informovat zakaznikov?
Toto su veci, ktore v tomto pripade riesilo nie ekonomicke,
ale PR oddelenie.

Kazdy dobry dodavatel si zasluzi reklamu, a su aj taki, ktori
si ju zasluzia zadarmo.

Pekny vecer

Lubos

PS: Pre tych, ktori si nechavaju posielat suciastky od Oranzoveho
Globalizatora este informacia, ze v takychto pripadoch je mozne
kontaktovat ich infolinku a zmenit kuriera na DHL za rovnaku cenu.
Niektori dalsi ich zakaznici mali podobne skusenosti.