Casomira na sjezdovku

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Středa Leden 18 22:30:47 CET 2012

Takhle se to má správně dělat. Ideální je, pokud jsou hodiny na startu
a v cíli synchronizované třeba GPS.
Pak stačí poslat do cíle čas startu a nějakým SW to jen odečíst od
času cíle a je vystaráno.
Jakékoli přenášení startovního pulzu rádiem FIS
v podstatě zakazuje. Detailní návody na specifikaci zařízení pro
měření lyžařských závodů
jde najít na stránkách FIS, je to ale dost věda.

Náš ski klub ( www.skiricky.cz) používá už léta nějakou radiovou
časomíru dovezenou z USA,
která má obousměrný digitální přenos mezi startem a cílem, t.j.
správmný příjem startovního času
se i potvrzuje, případně opakuje.  Přestože jsem tenkrát pomáhal s
nákupem, značku jsem zapomněl.
Pokud máte zájem, seženu vám kontakt na nějakého našeho trenéra,
můžete s ním dát řeč.