OT: Nakupy mimo EU a posta - dotaz na aktualni situaci

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Leden 17 22:19:44 CET 2012

Mne prave dnes prisiel maly balicek z Hongkongu (cez eBay) objednany
9.1. neskoro vecer. Druhy balicek tiez z HK (iny predajca), zatial
cakam. Ani jeden z tychto predajcov neposlal tracking nr, tak mam
prekvapenia :-) To dnesne bolo vysoko pozitivne, tak rychlo som zasielku
necakal.

miro