Re: Sablony pro nanaseni pasty (bylo LM5010 zkusenosti?)

bosorka.p na seznam.cz bosorka.p na seznam.cz
Úterý Leden 17 18:02:36 CET 2012

Prave proto jsem myslel neco jako jsou zcela bezne se vyskytujici sady sablon pro BGA, jedna sablona prijde na radove 5-10Kc.
Par prikladu
http://www.dilynamobily.cz/ShowItemDetail/opravy-BGA-Mrizky-pro-pajeni-BGA-obvodu/748/
http://www.ebay.com/itm/Newest-257-BGA-heat-directly-reballing-stencil-templates-Full-set-Factory-Sale-/320812875556?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4ab1efff24

PB