Webasto naftove topeni

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Leden 17 11:33:20 CET 2012

To moje ohřívá vodu v motoru. Funguje to tak, že to dálkovým zapnu,
začne v tom hučet. Po chvilce to zapne ventilátor do kabiny. Dá se to
nastavit, že má automaticky vypnout po 10-60 minutách (po 10ti
minutových intervalech). Co jsem četl na fórech, tak se to dá zapnout na
vyzkoušení připojením jednoho drátu na +12V.

--
Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info