Webasto naftove topeni

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Leden 17 11:12:54 CET 2012

Po čase odchází ta žhavící svíčka, většinou pomůže rovnou vyměnit, cena není
až tak dramatická. A taky bývá zasraný sítko před čerpadlem v nádrži, takže
to tahá málo nafty, zvlášť když je to starší a čerpadlo už není v super
kondici. Baterka už zmíněná byla.
KKL diagnostika by měla fungovat, akorát to chce speciální software na
diagnostiku, vše se dá najít na http://dieselpower.cz/forum a tam i případně
poradí, co dál se s tím dá zkusit.