Webasto naftove topeni

Úterý Leden 17 08:59:49 CET 2012

Tak me napadlo, ze tomu mozna chybi cerpadlo nafty, pripojil jsem
zarovku 5W a uz to jede jak ma - zhavitko se hezky nazhavi a dokonce to
asi behem 5s blaflo na zbytky nafty...
Tak ted je otazka proc to nefunguje v aute, probrodil jsem se i zavejema
200m do kulny a zapojeny jsou jen piny 2(diagnostika) 3 (tepl. senzor -
asi spis spinac, po privedeni 12V se rozbehne) a 6 (cerpadlo) Takze PIN
1 take neni zahadou, asi nejaka custom verze, ale mozna to komunikuje
pres tu diagnostiku? Dal tedy budu muset zkoumat na aute...