FYI: http://www.flajzar.cz/pozor-odmena-10-000kc-muze-byt-vase

Prichy prichy na volny.cz
Pondělí Leden 16 23:42:58 CET 2012

Dne 14.1.2012 23:55, Václav Ovsík napsal(a):
> Zdravim,
> treba nekdo pomuze...
> http://www.flajzar.cz/pozor-odmena-10-000kc-muze-byt-vase
Zdravim, nerozumim tem datumum na patentu, co znamena, ze vydali
8.10.2003 s prioritnim datem 24.12.1996?
Osobne jsem si tento system "vymyslel" v jednom hrichu z mladi v roce
snad 2002. http://prichy.wz.cz/  sekce elektronika Elektronicke cihatko.
(soubor pro procesor v hex je kompilovan 15.11.2002)

mimochodem, od webu jsem davno ztratil klic (jinak bych uz to davno maznul),
  tak omluvte pripadne chyby v textu, stydim
se za ne jeste dnes :-(

prichy

PS: mimochodem, patentovat se da kde co jak vidim, i vseobecne zname
principy, mam
ty same zkusenosti z velmi podobneho pole pusobnosti