OT: Nakupy mimo EU a posta - dotaz na aktualni situaci

JP dodo.hw na jnc.cz
Pondělí Leden 16 22:52:57 CET 2012

Tak tu mame zase zkusenost s CP.
Pritelkyne si objednala parfem z HK. Platba asi 80$.
Obchodnik balik poslal ze Svedska a CP i pres to balik podrobila celnimu
rizeni a vymerila DPH.
Za svoje "sluzby" si napocitala 180,-Kc a jeste to zapocitala do zakladu
z ceho pocitala DPH.
Na teply lince mi slecna rekla, ze pokud maji podezreni, ze je zbozi
poslano ze zeme mimo EU (i kdyz prislo ze Svedska), tak balik rentgenuji
a zjistuji (?!) odkud je.

Rozumite tomu nekdo?

JP