rakousko: zakaz dovozu jaderne energie

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Leden 16 20:45:38 CET 2012

 16.1.2012, 20:41:36

Ja to vidim, jako bouri ve sklenici vody. Proste Rakusaci budou dal
dovazet stejnou elektrinu jako doposud. Jen na ni nejaka peclive
vybrana firna vystavi "certifikat bezatomovosti". Prirozene za
patricne dlouhe penize. A brusel na to pusti nejake dotace.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz