OT - RF ablace srdce

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pondělí Leden 16 15:43:08 CET 2012

2012/1/16 HW CNCnet.info <hwnews na cncnet.info>

> Dne 16.1.2012 15:07, Pavel KREJCI napsal(a):
>
>  Hm hm, u mne to testovani uspesnosti delali elektricky. Franta zaklepal
>>
> Tak ono to z te zpravy tezko soudit - zrejme se test dela elektricky (jak
> tam pisou ze vyvolali tachykardi) ale vyvolavaji to do zateze a ta se
> zrejme dela chemicky - tzn. ze cloveka rozbehnou a pak mu rozhodi srdce

To bude zrejme tou jinou diagnozou. Ja mivam tachykardie komorove a
vznikaji spontanne. Takze na 100% mi nijak pred testem tep nezrychlovali.
Indukovali tachykardii a do par preiod to musi samo spadnout na normal.

> RTG pouzivali pri te operaci

> No to RTG nebylo porad - byly to jednotlive snimky - a urcite jsem nejak
> zameren byl, protoze kdyz to fakt bolelo tak jsem se to nejak snazil
> udejchat/vydrzet a to se jim nelibilo, ze prave jim rozhodim to zamereni.

No to jo, ale to jim rozhodis pozici katetru v srdci, Ono uz tim jak se
srdce mele je problem to dobre zamerit a kdyz jim do toho budes jeste
cukat, tak jim ten katetr treba nekam ujede a palili by jinam. Mel jsi pri
operaci oloveny pytel tamtez? Pri prvni mi ho davali a i doktori meli
olovenou zasteru a chranic na stitnou zlazu. Pri druhe mi ho nedavali a i
doktori byli v tom svem operacnim habitu bez zastery.

> Ale ja zrejme nebyl tak komplikovany pripad,

> no je to tam - me se to take nezda - protoze palilo to vzdy jen chvilku,
> ale nejsem schopen odhadnout zda to treba pali az v uplnem zaveru - to by
> ale odpovidalo zase tomu vykonu cca 25W - tim v chlazenem prostredi (krev)
> neco ohrat bude asi chvilku trvat

Pokud bys to mel prumerne minutu na jednu ablaci, tak bys pri tom vykonu
asi citil kazdou. Ale je to jen moje domenka, V mem pripade operater daval
instrukce klapkomackaci, takze jsem o kazde ablaci vedel. Neber to jako ze
ti neverim ;) Jen me to napoprve dost prekvapilo.