USB nabijecka

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Neděle Leden 15 16:43:42 CET 2012

Zdravím,
pokouším se nahradit nabíječky různých přístrojů, jednou. Docela se mi
to daří a už jen potřebuju vybrat vhodný samotný "USB Wall charger".
Dostalo se mi do ruky tohle http://files.uloziste.com/0c68318a034fbb9b/
vyhovuje po všech stránkách ale je určen pro německý typ zásuvek, takže
v něm chybí dírka na kolík viz fotka-poškození na horní hraně. Než se mi
ho podaří zničit :-), chci se zeptat jestli tento zdroj neměl někdo
rozdělaný, případně jak ho rozdělat. Půjde to jinak jak "kladívkovou
metodou" ? Bude lepší ho rozdělat, nebo přímo navrtat dírku pro kolík?
Omlouvám se za značnou mlhavost otázek, rovněž bezpečnostní záležitosti
ponechme stranou.
Dík
S pozdravem,
         Miloš Dašek