ako funguje tyristor

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Sobota Leden 14 09:35:45 CET 2012

Pro spinani tyristoru do induktivni zateze se pouziva buzeni gate hrebinkem,
pruhem pulsu ktere se tyristor pokousi znovu a znovu zapalovat.
Pouziva se to jaksi z druhe strany aby se tyristol zapnul ikdyz mu ne a ne
vzrust proud nad Ih.
Ale i proti tomu predcasnemu vypnuti by se to dalo pouzit.

Dalsi moznost je zapnuti tiristoru vysokym du/dt jak psal Jirka.

JL