Re: Quadrature booster - jak to funguje

bosorka.p na seznam.cz bosorka.p na seznam.cz
Pátek Leden 13 18:54:30 CET 2012

Ale nemci nic neprodavaji oni jen vyuzivaji celoevropskou sit jako kondenzator, ktery vyrovnava jejich zelene nesmysly, v okamziku kdy zaplavuji Evropu svym proudem na dovoz proudu neexistuje zadna smlouva.
Stejny problem resi polaci a pokud si pamatuji jejich reseni je proste a jednoduche, buduji odpojovac, ktery v pripade problemu proste odpoji nemeckou sit od polske, tim budou polaci v susuchu a at si to nemci vyzerou.
Uprimne nevim proc jiz nemame to same, nemce by rychle presel odklon od jadra.