geocaching v Rusku

Čtvrtek Leden 12 19:13:02 CET 2012

On 12 Jan 2012 at 18:54, Petr Zahradnik wrote:
> Původní zpráva ze dne 12.1.2012 od David Obdrzalek:

> :-)

> Jakou technologii? GPS? Vždyť oni teď už mají funkční svůj Glonass.
Už si to přesně nepamatuju, prostě mi po přečtení seznamu toho, co se nesmí
do Ruska vozit, vyšlo, že navigace je zakázaná. A vlastně mě to nijak
nepřekvapilo. Ale třeba jsem si to jen špatně vyložil.

Naštěstí na to nedošlo; nevím, jak bych bdělému miliciaňérovi vysvětloval,
že nejsem špión u mrtvé schránky.

D.O.