Meteostanice s bezdratovym cidlem

Čtvrtek Leden 12 18:40:38 CET 2012

Zda se, ze mame doma uplne stejnou, jen s trochu jinym designem (displej
totozny). Mame to uz nekolik let, moje zkusenost je tahle: prenos dat z
cidla do zakladni stanice zvladne pres okno jen v lete za tepla a s novymi
baterkami na obou koncich, za roh to v panelaku nedosahne ani tak.
Uvnitr krabicky s cidlem neni zadna dratkova antenka, je to zrejme meandr na
PCB, zakladni stanici jsem jeste nerozebiral.
Teplotu ukazuje jakz-takz, vlhkost uplne mimo, tlak je aspon trochu
verohodny az kdyz jsme zmenili nadmorskou vysku oproti skutecne (podle
overeneho barometru jsem ji menil, aby to souhlasilo, a od te doby to radove
sedi, resp. stoupajici ci klesajici trend zachovava). No proste klasika :-)

David Obdrzalek