FT2232H & MSP430 BSL

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Leden 12 15:48:01 CET 2012

Vyskusal som to na PC s portom na zakladnej doske (ten moj programik,
aj Br na y). Sprava sa to rovnako, ako ukazali vcerajsie pokusy.
Skusil som aj virtualne porty com0com, ktorym som nastavil vzajomne
prepojenie DTR-DSR a RTS-CTS. Spustil som 2x Br na y, jednym som
nastavoval signaly a baudrate, druhy sluzil ako monitor DSR a CTS
(teda zobrazoval DTR a RTS prveho terminalu). Sprava sa to s chybou
(zhadzuje DTR, RTS pri prepnuti baudrate), t.j. ako vcera s realnymi
portami. Vyskusal som to aj naopak (prvy terminal sluzil ako monitor,
klikal som do druheho), to iste.
Potom som prvy terminal zavrel a miesto neho som nad portom spustil
svoj programik, na druhom porte ostal Br na y ako monitor - spravanie
podla ocakavania, t.j. bez nastavenia fRTSControl bol signal
zhadzovany, s nastavenim ostaval zachovany. Sprava sa mi to teda vsade
rovnako. Co som slubil vyskusat vecer plati, no uz teraz sa mi zda, ze
spravanie je podla ocakavania a podla MSDN na dost sirokej vzorke
portov.

miro