FT2232H & MSP430 BSL

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Leden 12 13:42:41 CET 2012

Mne sa to nezda. SetCommState by mal reinicializovat port (ako som
poslal citat z MSDN), teda okrem ineho by mal nastavit RTS a DTR podla
DCB struktury. Urcite ste pouzivali totozny program? Mate moznost to
vyskusat znova?
Vecer skusim doma pohladat USB prevodnik s OTI cipom, k notebooku mam
ExpressCard RS232 od i-Tec, mam aj starsi PC s COM portom na zakladnej
doske - tie otestujem, ale CP2102 isto nemam.

miro