bioplynova elektrarna - na co se zeptat ?

j s jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Leden 12 11:06:59 CET 2012

Tak, napocital som 11 fragmentov tohto vlakna, mozno som nieco vynechal.
Blbe je, ze prakticky kazda odbocka sa dalej rozvinie, takze sa z toho
stal tazko sledovatelny stromcek vlakien a vlastne uz ani neviem kto
na koho reaguje.

J.S.