Zabezpecovacky FAB apod

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Leden 12 00:10:43 CET 2012

Dobry den vsem,
je to asi tri dny, tak mne kontaktovala moje byvala spolupracovnice.
Prisel manik s tim, ze jsou v jejim okoli vykradene byty, a ze ji namontuje zamek.
Skocila na to a za zamek + vlozku zaplatila 5kKc.
Ve stejnem dome pani pres 80 roku a zaplatila jen za vymenu vlozky stejnou castku.
Pana "zamecnika" z Duch*cova, Ant*onina Pse*nicku jsem  si vyhledal na netu a je na něj uvalena exekuxe od 1.9.2011.
U te pani s vymenou i zamku dal smlouvu. Zatim jsem ji nevidel.
Tento clovek z Duch*cova se zrejme pohybuje po Praze a takto "podnika".
Vi nekdo jak se takovemu hájzlikovi branit a pripadne ochranit dalsi ?
Mam za sebou nekolik vyhranych soudu, ale toto neni moje parketa a nez navstivim pravnika, ac kamarada, tak bych rad znal vas
nazor.
Dnes mne podobni lide navstili i v mem bydlisti, ale to je trochu jina firma.
Sice otravujici, ale www.zabezpecovaci*sluzby.*com
Odstrante si pripadne ty hvezdicky.
Jindra Polivka