FT2232H & MSP430 BSL

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Leden 11 16:13:33 CET 2012

Ono to velmi inaksie robit nejde, ako funkciou SetCommState, ani
terminal to inak robit nebude.

MSDN pri SetCommState pise: The function reinitializes all hardware
and control settings, but it does not empty output or input queues.

Tak ci to nie je feature a nie bug. To by ale znamenalo, ze vsetky
ostatne porty a ich ovladace maju bug :-)

Napada ma este predsa len skusit pred zmenou rychlosti vycitat DCB
pomocou GetCommState a porovnat ju s Vasou globalnou. Ci nahodou
niektoru polozku driver nezmeni sam a potom ju takto zmenenu
nepotrebuje aj dostat naspat. Pravdepodobne sa mi to nezda, ale ked uz
skusate..

miro