OT: bioplynova elektrarna - na co se zeptat ?

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Středa Leden 11 12:13:54 CET 2012

pocital som to nasledovne - normalna trhova cena za silovu elektrinu, 60
milionov su naklady na elektraren. Ak sa predava aj teplo treba aj tie
rozvody za 40M.
Hocico co nie je trhova cena zaplatite na daniach a vrati sa vam to ako
dotacie alebo zaplatite na elektrickej energii a vrati sa to ako
prispevok na obnovitelny zdroj :-)