OT: bioplynova elektrarna - na co se zeptat ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Leden 11 11:09:40 CET 2012

 11.1.2012, 10:55:25

Nejvic BP a mnohalete zkusenosti s provozem maji v germaniji.
Celkem jim to tam funguje, jen je u toho docela dost mrtvejch (cca.
desitky) - otrava CO2 nebo sirovodikem.
No a pak taky nejake uniky tech sracek do mistnich vodnich toku. A
protoze to ve vetsine pripadu jsou spise vetsi potoky, tak tam i
relativne male mnozstvi relativne neskodnych sracek udeka docela
velkou paseku.
Takze pokud chcete ten napad nejak nabourat, sezente si relevantni
udaje a argumentujte timto smerem.

Podepsat nevypoveditelnou smlouvu kdyz neni zaruceno kolik bude
platit, to muze jen naprostej dement.
Kdysi k nam s podobnym svinstvem prisla nejaka kabel+. Ja je vyhodil
malem zavrenejma dverna, ale byli lidi co jim to podepsali. No zacli
na 18 Kc/mesicne a za 4 roky uz to bylo 169 Kc/mesicne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz