OT: bioplynova elektrarna - na co se zeptat ?

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Středa Leden 11 10:54:31 CET 2012

Aha, no nemam v takovych pripadech rad rychloakce. Stejne se mi to zda
nejak malo, tech 100 mega, kde tedy bude 60 mega na
bioplynku+spalovna/kotelna a 40 mega na rozvody.
U nas stala jen bioplynka 65 mega, ma 365kW s rozsirenim na 550kW a take
delali silazni jamu pro tu kururici, zadne rozvody, zadna spalovna.
Material bude jen pestovany jak pisete, ale v zime musi mit tu silaz z
kukurice, jinak tam nebude co dat. Ta bioplynka se musi krmit prubezne,
neustale, bez vypadku, nonstop. Jinak se ten proces zastavi.
Na nejake posouzeni je to moc malo informaci a ja nejsem odbornik. Vsak
jeste zagooglite,

Martin Hanek