Slava a pad programovatelnej logiky, Was: Webminar "2011 Embedded Market Study"

bosorka.p na seznam.cz bosorka.p na seznam.cz
Úterý Leden 10 18:48:54 CET 2012

Na jednu stranu souhlas a zajimave tema pro historiky kterek na prechodnou dobu zblbla kombinace Geoblse a Horsta Fuchse cast sveta. Na druhou stranu to neni nic jineho nez Holandska tulipanova horecka prevlecena do moderniho plastoveho kabatu.
Problem je, ze se apple jiz dostal do faze, kdy vi, ze jeho zlate casy konci a zacina brzdit vyvoj pomoci pravnich kroku viz zaloby na kde koho.
Apropo nekdo zde psal, ze nevi o nicem co bychom okopirovali od cinanu, kdyz vynecham strelny prach a hedvabi tak v posledni dobe predstavuje cina spicku napriklad v oblasti symplekticke geometrie a molekularni dynamice,urcite toho bude vice.

Mozna by neskodilo pripomenout si nedavnou historii, po II.SV v cina defakto neexistuje vyzkum jako takovy, nekde jsem cetl, ze v roce 1946 nemela cina jedineho jaderneho vedce. Presto v roce 1958 spousti prvni pokusny jaderny reaktor v roce 1964 provadi prvni atomovy vybuch a v roce 1967 prvni termojaderny vybuch. Mene nez 3 roky od stepeni k slucovani, USA to trvalo 9.let a to v dobe kdy do toho rvali dnes nepredstavitelne penize.

PB