Webminar "2011 Embedded Market Study"

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Leden 10 08:10:22 CET 2012

Dival jsem se na docela zajimavy webminar o vyuzivani
ruznych kategorii HW a SW v oblasti embedded zarizeni.

Neprekvapilo vitezstvi klasickych stalic ve svych oborech
(ARM v procesorech, Eclipse ve vyvojovych nastrojich).
Trochu me prekvapilo vyrazne vitezstvi FreeRTOS mezi
embedded operacnimi systemy.

Co me ale prekvapilo dost je trvaly pokles vyuzivani
programovatelneho HW (FPGA a spol). Tohle je rozebirano
kolem 37 minuty.

Nektere kategorie mi pripadaji sice trochu zmatene, protoze
stejny subjekt patri do vice kategorii, ale jako hruba orientace
to asi neni spatne.

http://www.eetimes.com/electrical-engineers/education-training/webinars/4214387/2011-Embedded-Market-Study

Petr