ADMIN Re: Test 2

Jozo svk0421 na gmail.com
Pondělí Leden 9 11:58:25 CET 2012

> Zoznam.sk ma zcela jiste problemy uz se ozvalo vic lidi, ze jim
> konfera nechodi - zrovna dnes jsem nekomu mazal registraci na tomto
> serveru, protoze se nemuze ani odhlasit...
>
> Radek Vicek

To som bol ja. Mne od 21.12. dodnes neprisiel na zoznam ziadny mail,
pritom ked som si sam posielal z inych adries, nic sa nevratilo. U
znameho niektore maily chodia (napr. z gmailu), ale z mojho firemneho mu
takisto nic neprislo. Aj som skusil napisat na support, ale za tyzden
ziadna odpoved a ani pri prihlasovani cez webmail ziadny naznak
ospravedlnenia za problemy. Nevadi, adresu som pouzival viacmenej len na
konferenciu, takze zoznam nikdy viac...

j.