Re: Problém s PIC16F873A

j s jarin.hw na gmail.com
Pondělí Leden 9 08:18:57 CET 2012

Mno, XT mod je dobry na krystaly do 4MHz, HS do 20MHz.
Signal na OSC2 by mal byt dost "tvrdy". Ak chcem narychlo a hrubo
zistit, ci mi oscilator kmita, vezmem nejaky obycajny multimeter a
pichnem ho na OSC2 - cim meriam strednu hodnotu napatia v tomto bode.
Ak zmeriam nieco medzi 0,2 az 0,6 napajacieho napatia, oscilator
kmita.
Kedze to programujete hrdzavym klincom, nie je vylucene, ze
programovaci interface je zly a namiesto HS to dava iny typ hodin,
napriklad pre externy RC alebo externe hodiny.
Nemate moznost pristupu k inemu programatoru na overenie, ci
konfiguraky su spravne napalene?

Dalsia moznost je, ze je program zle napisany a cakacie slucky (ak sa
pri komunikacii s displejom pouzivaju - poznate to podla uzemneneho RW
pinu LCD) su napisane prilis kratke a program je na displej skratka
prilis rychly.

J.S.