Re: OT: Pro D.Obdržálka

Neděle Leden 8 21:37:00 CET 2012

Potvrzuju příjem včetně bonusu. Co se vrací za hlášku? Pravděpodobně za tím
je poněkud -ehm- nastavený fakultní mailserver. Pro nás znalce je už dost na
tom, že některé zásilky doručí (ostatně, podle RFC je mail nespolehlivá
služba; mívám občas dojem, že to někdo implementoval v tomto smyslu
důsledně).

David Obdržálek